LegacyNorsk brukerforum Forum Hovedsiden LegacyNorsk brukerforum
For diskusjon om bruk av Legacy, norske versjoner

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Tusen takk!!!

Start Nytt Tema   Svar på Tema    LegacyNorsk brukerforum Forum Hovedsiden -> Ris og ros om dette nettstedet
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Legacyfan

Ble Medlem: 17 Jan 2008

InnleggSkrevet: Man 21. Jan 2008, 12:38    Tittel: Tusen takk!!! Svar med Sitat

Hei! Very Happy Very Happy

Ville bare skryte litt av forumet og Legacy!!!!

Jeg er en forholdsvis ny slektsforsker. Har ikke brukt andre programmer i forskninga mi, og det har jeg ikke tenkt å prøve heller!! Jeg er storfornøyd med programmet, og gleder meg til å se hva den nye utgaven innebærer når den kommer.

Jeg finner stadig nye "triks" og muligheter og har fått mange tips i forumet.

Keep up the good work!!!!

Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Henning Andersen

Ble Medlem: 27 Mai 2008

InnleggSkrevet: Tir 13. Okt 2009, 22:45    Tittel: Re: Tusen takk!!! Svar med Sitat

Legacyfan skrev:
Hei! Very Happy Very Happy

Ville bare skryte litt av forumet og Legacy!!!!

Jeg er en forholdsvis ny slektsforsker. Har ikke brukt andre programmer i forskninga mi, og det har jeg ikke tenkt å prøve heller!! Jeg er storfornøyd med programmet, og gleder meg til å se hva den nye utgaven innebærer når den kommer.

Jeg finner stadig nye "triks" og muligheter og har fått mange tips i forumet.

Keep up the good work!!!!

Enig, tusen takk til tilretteleggere og bidragsytere!

Han som sa: "Let og du skal finne" var neppe slektsforsker.
http://www.anetavle.net/#home
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Bjørn-Tore Olsen

Ble Medlem: 24 Feb 2007

InnleggSkrevet: Ons 14. Okt 2009, 14:47    Tittel: Re: Tusen takk!!! Svar med Sitat

Det er bare å hive seg på der ja, et flott program og veldig bra forum.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
nielsh

Ble Medlem: 16 Mar 2010

InnleggSkrevet: Tir 06. Apr 2010, 14:12    Tittel: Noen tanker om programmet og tilpassingen til norsk versjon Svar med Sitat

Programmet er bra, jeg har bare tittet litt på de andre, men det er sikkert bra program blant de også. Ett problem er att Norge er ett lite land og derfor et liten marked for et firma som lever av å selge, hver dag hele året.

Oversettelser og tilpassing blir derfor et arbeid som gjøres av entusiastiske frivillige. Jeg har hørt at de gjør det gratis på fritiden. Stort takk skall de ha!

Hva sier de selv? Er de fornøyd, får de gehør for sine tanker i kontakt med programmererne i USA? Er det noe som kan gjøres for att vi kan få et enda bedre program?

Mvh

Niels
Til Toppen
Arne Remvik
Administrator

Ble Medlem: 31 Okt 2003

InnleggSkrevet: Ons 07. Apr 2010, 21:10    Tittel: Svar med Sitat

Ja, vi får gehør hos Millennia når vi kommer med innspill. Det er selvsagt ikke alltid at forslag blir tatt til følge, men muligheten er der.

Du spør også om vi er fornøyde, og til det er det vel bare å si at vi er godt fornøyde med hvordan programmet har blitt på norsk. Finnes det et bedre slektsgranskningsprogram i norsk språkdrakt? Spesielt vil jeg si at jeg synes det er flott at programmet kommer på både nynorsk og bokmål.
Når det er sagt, kan jeg også tilføye at ethvert program kan bli enda bedre. Derfor er det viktig at vi kommer med gjennomtenkte innspill som Millennia kan få "tygge" på.

Glenn O

Ble Medlem: 11 Aug 2010

InnleggSkrevet: Ons 11. Aug 2010, 4:39    Tittel: Svar med Sitat

Jeg er ny her, ikke innen Slektsforskning, for det startet jeg med for 30 år siden plus noen uker.

Har testet ut det meste som finnes av slekts programmer og svært få har tilfredstilt meg i noen særlig stor grad.

Jeg fikk testet Legacy 6.0 Delux, som en venn av meg hadde en ekstra lisenes til og var veldig fornøyd med denne.
Selv om jeg må påpeke at jeg til tider hadde program kræsj med denne så er legacy uten tvil det beste værktøyet jeg har hatt.

Så derfor har jeg selv bestilt min egen Lisens for 7.4 i dag og håper selvfølgelig at denne versjonen ikke kræsjer så ofte som 6.0.

Jeg har aldri postet i dette forumet før, men jeg har lest en del løpet av året, og trives godt med "miljøet" her.

Så nå er det bare for meg å få min mor som går av pensjon, til å gjøre det samme Smile

Hilsen fra
England

Ingmar Seth

Ble Medlem: 01 Des 2003

InnleggSkrevet: Ons 11. Aug 2010, 7:36    Tittel: Svar med Sitat

Hei og velkommen hit til forumet

Glenn O skrev:

Selv om jeg må påpeke at jeg til tider hadde program kræsj med denne så er legacy uten tvil det beste værktøyet jeg har hatt.

Så derfor har jeg selv bestilt min egen Lisens for 7.4 i dag og håper selvfølgelig at denne versjonen ikke kræsjer så ofte som 6.0.
Hilsen fra
England

Eg har brukt Legacy i ein del år, trur eg kan telle på ein hand hvor mange ganger programmet har kræsja eller låst seg på den tida.

Du får komme tilbake om ein stund og fortelle oss om 7.4 utgava kræsjer også, då mistenker eg at det er andre problemer du har og ikkje Legacy Laughing

Mvh
Ingmar Cool

Glenn O

Ble Medlem: 11 Aug 2010

InnleggSkrevet: Ons 11. Aug 2010, 15:18    Tittel: Svar med Sitat

Ingmar Seth skrev:
Hei og velkommen hit til forumet

Eg har brukt Legacy i ein del år, trur eg kan telle på ein hand hvor mange ganger programmet har kræsja eller låst seg på den tida.

Du får komme tilbake om ein stund og fortelle oss om 7.4 utgava kræsjer også, då mistenker eg at det er andre problemer du har og ikkje Legacy Laughing

Mvh
Ingmar Cool

Takker

Det er nok ikke andre problemer, ettersom jeg får samme kræsj på flere PC.
Men nå skal det sies at databasen er relativt stor, og disse kræsjene skjer kun ved omfattene søk.

Har ikke testet disse søkene i 7.4 enda.

Men uansett om dette skulle skje så er Legacy vært hver krone og vel så det

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    LegacyNorsk brukerforum Forum Hovedsiden -> Ris og ros om dette nettstedet Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan vedlegge filer i dette forum
Du kan laste ned vedlagte filer i dette forum

phpBB.no - Norsk phpBB support