|
LegacyNorsk brukerforum For diskusjon om bruk av Legacy, norske versjoner
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Morten Fjeldsaunet
Ble Medlem: 19 Jul 2005 Innlegg: 5 Bosted: Åsvang
|
Skrevet: Tir 12. Jan 2010, 14:03 Tittel: Sentralt Kilderegister tomt! |
|
|
Hjelpe meg! Av en eller annen grunn har det sentrale kilderegisteret blitt tomt! Alle oppføringer er borte. Hva gjør jeg nå? Alle personer har beholdt sine kilder, heldigvis ligger alle personer inne med respektive kilder inntakt. Har prøvd å lage "ny kilde" men den blir også borte ved lagring.
På skjermbildet står : Kildenavn i registeret (antall =0), men etter skyveknappen på høyre side å bedømme, skulle det være ett godt oppfylt register. Noen kloke tips? _________________ Morten Fjeldsaunet |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ingmar Seth

Ble Medlem: 01 Des 2003 Innlegg: 138 Bosted: Søvik, Sunnmøre
|
Skrevet: Tir 12. Jan 2010, 14:18 Tittel: |
|
|
Til høgre er det nokre avkrysningsbokser, under teksten Vis bare
Har du kryssa ut noko der  _________________ Blogg: http://ingmarsblogg.blogspot.com/ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Morten Fjeldsaunet
Ble Medlem: 19 Jul 2005 Innlegg: 5 Bosted: Åsvang
|
Skrevet: Tir 12. Jan 2010, 14:22 Tittel: |
|
|
I et forsøk på å "finne" igjen ting, prøvde jeg forskjellige, men da jeg fjernet alle kryssa, ja da var alt på plass! TAKK! _________________ Morten Fjeldsaunet |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet Du kan vedlegge filer i dette forum Du kan laste ned vedlagte filer i dette forum
|

phpBB.no - Norsk phpBB support