|
LegacyNorsk brukerforum For diskusjon om bruk av Legacy, norske versjoner
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Leif Salicath
Ble Medlem: 28 Feb 2007 Innlegg: 74 Bosted: Ski
|
Skrevet: Tir 19. Jan 2010, 16:21 Tittel: Mangler "tip tip osv. " på nyere registrerte aner |
|
|
Eksempel:
Jeg står på familiebildet for min 3x tippoldefar, mens hans hustru som også er min 3x tippoldemor ikke har slik informasjon. Likeledes mangler alt dette for de eldre generasjonene bak min 3x tippoldefar.
Trolig har dette noe med at det er nyregistrering. Jeg hadde også litt problemer med RIN og måtte kjøre Verkstøy, Renummere Rin og fyll ut manglende Rin. Men når dette er OK så skulle vel ovennevnte problem ikke ha noe med det å gjøre ? _________________ Legacy Familytree Deluxe 7.4.0.39 Norsk +Win XP |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ingmar Seth

Ble Medlem: 01 Des 2003 Innlegg: 138 Bosted: Søvik, Sunnmøre
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Leif Salicath
Ble Medlem: 28 Feb 2007 Innlegg: 74 Bosted: Ski
|
Skrevet: Tir 19. Jan 2010, 16:50 Tittel: |
|
|
Det funket !
Tusen takk, Ingmar. _________________ Legacy Familytree Deluxe 7.4.0.39 Norsk +Win XP |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet Du kan vedlegge filer i dette forum Du kan laste ned vedlagte filer i dette forum
|

phpBB.no - Norsk phpBB support