|
LegacyNorsk brukerforum For diskusjon om bruk av Legacy, norske versjoner
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Per-Atle
Ble Medlem: 19 Jan 2010 Innlegg: 2
|
Skrevet: Søn 24. Jan 2010, 17:20 Tittel: Egen Hjemmeside |
|
|
Jeg har idag Hjemmeside hos 123hjemmeside. Denne ønsker jeg og flytte over i Lagacy 7. Hvordan går jeg frem ??
Har også ett ferdigskrevet Slekts-tre i Legacy 7, som jeg ønsker og flytte sammen på Hjemmesiden som jeg oppretter i Legacy 7. Hvordan går jeg frem ??
Send detaljert svar tilbake til meg på min E-mail adr.:
<per-atle@salberg.info>
På forhand takk for all hjelp. Per-Atle |
|
| Til Toppen |
|
 |
Arne Remvik Administrator

Ble Medlem: 31 Okt 2003 Innlegg: 592 Bosted: Ålesund
|
Skrevet: Søn 24. Jan 2010, 17:45 Tittel: |
|
|
Jeg tror kanskje at du misforstår litt....
Du kan lage websider med Legacy, men for å vise disse sidene på nettet, må du laste dem opp til en webserver der du har hjemmesidene dine, f.eks. hos 123hjemmeside. Du bruker et såkalt ftp-program for å laste opp filene fra din pc til webserveren.
Vet ikke helt hva du mener med et ferdigskrevet slektstre i Legacy. Er det websider du allerede har laget, eller er det en rapport du har laget med Legacy? For å vise dette på nettet, må det være i html-format.
Det kan være greit om du beskriver litt mer nøyaktig hva du har laget, for da vil det være enklere å hjelpe deg.
I tillegg er det vel greit at det svares her i brukerforumet, for da kan andre som lurer på det samme også få hjelp. _________________ Mvh
Arne R |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet Du kan vedlegge filer i dette forum Du kan laste ned vedlagte filer i dette forum
|

phpBB.no - Norsk phpBB support