LegacyNorsk brukerforum Forum Hovedsiden LegacyNorsk brukerforum
For diskusjon om bruk av Legacy, norske versjoner

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Egen Hjemmeside

Start Nytt Tema   Svar på Tema    LegacyNorsk brukerforum Forum Hovedsiden -> Websider
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Per-Atle

Ble Medlem: 19 Jan 2010

InnleggSkrevet: Søn 24. Jan 2010, 17:20    Tittel: Egen Hjemmeside Svar med Sitat

Jeg har idag Hjemmeside hos 123hjemmeside. Denne ønsker jeg og flytte over i Lagacy 7. Hvordan går jeg frem ??
Har også ett ferdigskrevet Slekts-tre i Legacy 7, som jeg ønsker og flytte sammen på Hjemmesiden som jeg oppretter i Legacy 7. Hvordan går jeg frem ??
Send detaljert svar tilbake til meg på min E-mail adr.:
<per-atle@salberg.info>
På forhand takk for all hjelp. Per-Atle
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Arne Remvik
Administrator

Ble Medlem: 31 Okt 2003

InnleggSkrevet: Søn 24. Jan 2010, 17:45    Tittel: Svar med Sitat

Jeg tror kanskje at du misforstår litt....

Du kan lage websider med Legacy, men for å vise disse sidene på nettet, må du laste dem opp til en webserver der du har hjemmesidene dine, f.eks. hos 123hjemmeside. Du bruker et såkalt ftp-program for å laste opp filene fra din pc til webserveren.
Vet ikke helt hva du mener med et ferdigskrevet slektstre i Legacy. Er det websider du allerede har laget, eller er det en rapport du har laget med Legacy? For å vise dette på nettet, må det være i html-format.

Det kan være greit om du beskriver litt mer nøyaktig hva du har laget, for da vil det være enklere å hjelpe deg.
I tillegg er det vel greit at det svares her i brukerforumet, for da kan andre som lurer på det samme også få hjelp.

Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    LegacyNorsk brukerforum Forum Hovedsiden -> Websider Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan vedlegge filer i dette forum
Du kan laste ned vedlagte filer i dette forum

phpBB.no - Norsk phpBB support