Spørsmål:
Mangler kundenummer til Legacy Deluxe.
Har fått bekreftelse på ordren og belastning er foretatt på konto for 8 dager siden, men mail med passord har jeg ikke fått. Forespørsler til Legacy blir ikke besvart. Hva er feil?
--------------------------------------------------------------------------------
Svar:
Sjekk bekreftelsen du fikk fra Millennia, står det et kundenr. på formen xx-xxx-xxx-xx der? Det er i så fall koden du skal legge inn for å låse opp Legacy Deluxe.
Hvis det ikke står et kundenr. der, send en ny melding til Sales@MillenniaCorp.Com og forklar situasjonen. De er vanligvis raske med tilbakemeldinger.
Mangler kundenummer til Legacy Deluxe.
- Arne Remvik
- Forumadministrator
- Innlegg: 682
- Registrert: 31.10.2003 23:59
- Sted: Ålesund
Gå tilbake til «Programvaren/Installasjon»
Hvem er online
Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest