Delte hendelser - rariteter

Alt vedr. Legacy 8.xx
nisse79
Innlegg: 33
Registrert: 09.12.2004 13:11
Sted: Västra Frölunda, Sverige

Legg innav nisse79 » 10.01.2014 17:57

Her har det skjedd noe merkelig. Ja, jeg har tatt bort hendelser som jeg ikke behøver. Men selvfølgelig ikke Født-Døpt osv.

Jeg byttet til Engelsk, fikk med Christen og Godfathers etc.

Byttet til bake til Norsk og fikk da alle hendelser, også dåp og de jeg tidligere hadde tatt bort. Dublering av Gudfar/Gudmor hadde også blitt borte så nå virker det nesten så som det er tenkt.

Det som fortsatt er problem er de gamle definisjonene på egne hendelser, det må jeg gå igjennom.

Det som ikke er mulig, men hadde vært bra er om en skulle ha egendefinerte hendelser på flere språk.

Anne
Innlegg: 69
Registrert: 10.11.2003 21:52
Sted: Oslo

Legg innav Anne » 10.01.2014 18:06

Du kan vel ha egendefienerte hendelser på ulike språk, men da må du skifte språk under Valg. I utgangspunktet kan du lage så mange egendefinerte hendelser som du vil, men hendelser oversettes bare fra språk til språk, og bare de som eksisterer i Legacy på engelsk. Du har f eks Tiende, og det vil alltid bli tiende uavhengig av hvilket språk du skifter til. Det er selvfølgelig mulig å prøve å få Legacy til å legge inn flere hendelser på engelsk som vi kan velge hva det skal oversettes til


Gå tilbake til «Legacy 8.xx»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester