Borte fra slektsforskning i 2 år, må begynne på nytt ...

Alt vedr. Legacy 8.xx
inger
Innlegg: 17
Registrert: 23.11.2003 15:03
Sted: Vatnestrøm

Borte fra slektsforskning i 2 år, må begynne på nytt ...

Legg innav inger » 02.06.2014 21:35

Ja, heldigvis ikke med slektsfilene, men med Legacy. :)

Den siste versjonen jeg kjøpte var versjon 6, og jeg har registreringsnummeret. Men selve programmet har jeg ikke, da det gikk med i et kræsj for ca et år siden. Hvordan går jeg fram for å få tak i den siste utgaven? Må jeg registrere meg på nytt, eller finnes det noe kunderegister noe sted slik at jeg kan presentere min gamle kode og få kjøpt programmet til oppgraderingspris?

Vennligst,
Inger
mvh
Inger

Brukeravatar
Ingmar Seth
Innlegg: 589
Registrert: 01.12.2003 17:04
Sted: Søvik, Sunnmøre
Kontakt:

Legg innav Ingmar Seth » 03.06.2014 0:44

Eg er ikkje sikker på om du kan importere filer direkte frå ver. 6 til ver. 8, men ver. 7 ligger på den Norske heimesida så om du laster ned den først, importerer filene dine til denne, så laster du ned ver. 8 og importerer filene frå ver. 7 til denne. Då er du i allefall oppe å går med siste versjon. (Dette er standard versjonane som er gratis)

Om du kan oppgradere direkte frå 6 til 8 veit eg ikkje, men du kan no sende ein mail direkte til salg/support for Legacy der du legger ved ditt gamle reg. nummer så ser du ka dei kjem opp med. Forskjellen på ein oppgradering og full pris er vel ikkje meire enn ein 10 - 12 US$ så det lønner seg ikkje å kjøpe oppgradering frå 6 til 7 og så til 8.

Lykke til, og kom gjerne med ein tilbakemelding på hvordan dette gjekk
:D

Mvh
Ingmar 8)

inger
Innlegg: 17
Registrert: 23.11.2003 15:03
Sted: Vatnestrøm

Legg innav inger » 03.06.2014 12:25

Takk for svar. Jeg kontaktet Millennia som du foreslo, og det viste seg faktisk at jeg hadde lisens på versjon 7 også (Det er mye man glemmer på to år...). Jeg fikk tilsendt lisenskoden og er nå oppe med Legacy7.5, og jeg kommer nok til å oppgradere videre også.
mvh

Inger


Gå tilbake til «Legacy 8.xx»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester