Laste ned Legacy som gave til en annen slektsgransker

Alt vedr. Legacy 8.xx
Torun Sørli
Innlegg: 2
Registrert: 15.07.2014 18:19

Laste ned Legacy som gave til en annen slektsgransker

Legg innav Torun Sørli » 15.07.2014 18:31

Hei,
Jeg har bestemt meg for å skifte slektsprogram fra FTM til Legacy. Samtidig som jeg laster ned dette, ønsker jeg å gi bort programmet i gave til en annen slektsgransker. Jeg ser jeg har muligheten til å velge antall versjoner (versjon 8 De Luxe utgaven, selvfølgelig). Før jeg bestiller 2 utgaver vil jeg gjerne være sikker på at jeg kan "dele ut" den ene nedlastingen uten all verdens "dikkedarier". Er dette en kurant sak, eller er det greiest å laste ned en versjon to ganger?
Takknemlig for hjelp til dette!

Brukeravatar
Ingmar Seth
Innlegg: 589
Registrert: 01.12.2003 17:04
Sted: Søvik, Sunnmøre
Kontakt:

Legg innav Ingmar Seth » 15.07.2014 19:12

Ein kurant sak, du kjøper to lisenser, ein i ditt eget navn og ein i navnet til den du vil gje presangen til.

Når presangmottakeren (Heldiggrisen) mottar gaven sin er det berre å laste ned setupfila, legge inn koden frå presangen og - Viola, vedkommande er i gang :lol:

Lykke til med eit godt valg av program :D

Mvh
Ingmar 8)

Torun Sørli
Innlegg: 2
Registrert: 15.07.2014 18:19

Laste ned Legacy som gave til en annen slektsgransker

Legg innav Torun Sørli » 15.07.2014 20:23

Hei,
Takk for svar Ingmar.
Da laster jeg ned to lisenser, og gir den ene videre :wink: Gaven er egentlig med en liten baktanke - det å ha noen å diskutere programmet med :lol:

Blir spennende å laste over, jeg har hatt samme program i 20 år, og har ganske mange forskjellige slektsfiler, den ene med 20.000 personer. Litt skeptisk, men det går helt sikkert bra - selv for en utålmodig, manualhatende person :wink:


Gå tilbake til «Legacy 8.xx»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester