"Språkfilen Lagac8.Ing er i feil versjon" Advarsel

Alt vedr. Legacy 8.xx
Iaskild
Innlegg: 11
Registrert: 14.02.2011 21:00
Sted: Songdalen

"Språkfilen Lagac8.Ing er i feil versjon" Advarsel

Legg innav Iaskild » 12.11.2014 15:57

Får prøve en gang til.
En gang i slutten av Okt. då. fikk jeg påminnelse om oppdatering av Legacy8 ved oppstart. Valgte å oppdatere, og ser at det er versj. 8.0.0.454 som er på maskinen. Ved neste start av Legacy8 får jeg opp et vindu med følgende advarsel.

"Advarsel
Språkfilen Legacy8.Ing er i feil versjon.
Forventet versjon: 19 okc 2014 22:17:10
Din versjon: 22.Jul 2014 17:43:24
Installer Legacy på nytt for å løse dette problemet. Gå til Legacys nettsted og trykk på en av nedlastingslenkene for å få siste versjon."

Har prøvd dette flere ganger, men får bare samme advarsel!
Trykker jeg OK på advarslen så starter programmet normalt. Har lagt inn nye personer og skrevet ut anebok, og dette virker.

Men da jeg skulle inn på "Legacy Charting 8.0" fra menyen i startbildet, ble det problemer igjen. Da kom denne advarslen opp:
"Wrong Language file time stamp. Time stamp of Native time stamp: 26 Aug 2014 14:04:11 was excepted. However the time stamp in the languagfile was Native Time Stamp: 15 Apr 2013 14:37:55".

Da jeg ikke er så god i engelsk, så er det ikke så mye jeg får ut av dette. Håper noen kan hjelpe meg med problemet for jeg har mange års arbeide som er lagt ned i dette.
Jeg kjører Legacy mot Dropbox fra denne bærbare maskinen og fra min stasjonære PC. På den stasjonære PCen kjører jeg versj. 8.0.0.439, og våger ikke og oppdatere den til 8.0.0.454 før jeg vet hva som skjer.

Gå tilbake til «Legacy 8.xx»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester