fra foran dato

Alt vedr. Legacy 8.xx
Per Arne
Innlegg: 5
Registrert: 21.02.2015 18:00
Sted: Stjørdal

fra foran dato

Legg innav Per Arne » 21.02.2015 19:46

Når jeg skal skrive ut rapporter så får jeg "fra" foran datoen unntatt for gift da står det "den". Har markert for "den" under fanen 5.6 under fanen skreddersy. Kjører versjon 8.0.0.467. Er det noen som kan hjelpe meg med dette?
med vennlig hilsen Per Arne Rø

Brukeravatar
Torgeir Abrahamsen
Innlegg: 1073
Registrert: 21.07.2006 10:04
Sted: Halden
Kontakt:

Legg innav Torgeir Abrahamsen » 21.02.2015 20:09

Dette er en feil som vil bli rettet i første oppdatering. Håper bare at oppdateringen kommer straks.

Per Arne
Innlegg: 5
Registrert: 21.02.2015 18:00
Sted: Stjørdal

Legg innav Per Arne » 21.02.2015 20:27

Takk for hjelp. Trodde jeg hadde stilt inn noe feil.
med vennlig hilsen Per Arne Rø

Brukeravatar
Torgeir Abrahamsen
Innlegg: 1073
Registrert: 21.07.2006 10:04
Sted: Halden
Kontakt:

Legg innav Torgeir Abrahamsen » 21.02.2015 21:58

For øvrig, velkommen til forumet.

Litt merkelig at det kommer stadig nye feil, når vi får en ny oppdatering.
Det kommer innimellom noen som kritiserer dette. Enkelte ganger kan det nesten se ut som at vi kan fleipe med at "OBS! Oppdatering, nye feil kommer".
Ja, jeg kan være enig. Men, Legacy er i dag et av de to sterkeste dataprogrammer for "slektsforskere". Selv den helt gratis Standard-versjonen har bedre funksjoner enn de fleste andre man må betale for.
Hvis vi tenker på at Legacy har hele 15 forskjellige språk (oversatt gratis på fritiden av frivillige Legacy-brukere) som skal stemme gramatisk i alle ledd, har over 120 forskjellige ferdige maler for forskjellige utskrifter (rapporter) der de fleste kan skrives ut i 4 forskjellige formater (html, txt, rtl og pdf), og de fleste utskrifter kan endres av brukeren med hensyn til hva utskriften skal inneholde.
Har et ubegrenset antall muligheter for hendelser som brukeren selv kan lage. Da forstår ihvertfall jeg at det lett kan "lages nye feil". :D
Mvh
Torgeir Abrahamsen
1777 Halden
Legacy Familytree Deluxe 9.0.0.282 Norsk +Win 10
Hjemmeside: https://slekt.tribalpages.com

Brukeravatar
Ørjan K. Albriktsen
Innlegg: 10
Registrert: 10.04.2010 0:23
Kontakt:

Legg innav Ørjan K. Albriktsen » 23.02.2015 11:13

Torgeir Abrahamsen skrev:Hvis vi tenker på at Legacy har hele 15 forskjellige språk (oversatt gratis på fritiden av frivillige Legacy-brukere) som skal stemme gramatisk i alle ledd, har over 120 forskjellige ferdige maler for forskjellige utskrifter (rapporter) der de fleste kan skrives ut i 4 forskjellige formater (html, txt, rtl og pdf), og de fleste utskrifter kan endres av brukeren med hensyn til hva utskriften skal inneholde.
Har et ubegrenset antall muligheter for hendelser som brukeren selv kan lage. Da forstår ihvertfall jeg at det lett kan "lages nye feil". :D

Sluttbruker skulle i større grad hatt muligheten til å gjøre endringer i "rapportspråket"..!
Med vennlig hilsen
Ørjan Karlseng Albriktsen
http://www.vargefaret.net/genealogy/

Brukeravatar
Ingmar Seth
Innlegg: 589
Registrert: 01.12.2003 17:04
Sted: Søvik, Sunnmøre
Kontakt:

Legg innav Ingmar Seth » 27.02.2015 8:37

Då var den feilen fixa, håper at det ikkje dukker opp fleire i samme gata :D

Ny oppdatering 8.0.0.473

Mvh
Ingmar 8)


Gå tilbake til «Legacy 8.xx»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester