Berre ein test, synspunkt på nye sider

Alt vedr. Legacy 8.xx
Brukeravatar
Ingmar Seth
Innlegg: 589
Registrert: 01.12.2003 17:04
Sted: Søvik, Sunnmøre
Kontakt:

Berre ein test, synspunkt på nye sider

Legg innav Ingmar Seth » 27.10.2016 11:56

Som eg skreiv på Facebook sida for Legacy brukergruppa:

Bør få lagt ut link slik at man ser om det er komt nye innlegg i forumet, hadde også vøre kjekt med ein "Siste oppdatering/versjonsnr" av programmet også, men det er ikkje så viktigt. Også lagt ut link til siste oppdateringer/forandringer. Denne kan ligge i menyen som før.

Dette bør på plass, ellers vil aktiviteten på sida bli ennå mindre enn i dag..

Mvh
Ingmar 8)

Anne
Innlegg: 69
Registrert: 10.11.2003 21:52
Sted: Oslo

Re: Berre ein test, synspunkt på nye sider

Legg innav Anne » 18.12.2016 18:02

Problemet er at han som hadde peiling på dette er borte fra gruppa pga alvorlig sykdom. Gruppa som var på over 20 personer består nå kun av 3 personer, en som oversetter bokmål, en som oversetter nynorsk, og en til. Vi har prøvd å etterspørre flere personer, men så langt er det bare en som er villig til å stille opp på oversetting. Vi begynner å bli eldre alle tre og noen av oss sliter også med sykdom.
Det du etterspør har jeg ingen peiling på.
Det går selvfølgelig an å lage en endring på hovbedsiden kanskej og legge ut siste versjon der muligens.

Brukeravatar
André Reitan
Moderator
Innlegg: 363
Registrert: 15.12.2003 18:01
Sted: Kolbotn, Akershus

Re: Berre ein test, synspunkt på nye sider

Legg innav André Reitan » 08.02.2017 21:49

@ingmar: Har prøvd å lete etter en funksjon på siste innlegg som før. Jeg husker ikke helt hvordan det så ut tidligere, men har funnet det som nå vises til høyre på framsiden til forumet. Var det noe slik du tenkte på?

Og underdeling til et v9-forum skal vi ordne. Forslag - kopiere v7, var det et forslag du hadde?
André Reitan

Brukeravatar
Ingmar Seth
Innlegg: 589
Registrert: 01.12.2003 17:04
Sted: Søvik, Sunnmøre
Kontakt:

Re: Berre ein test, synspunkt på nye sider

Legg innav Ingmar Seth » 09.02.2017 13:10

Heisann

Jepp, noko slikt som no er lagt ut på forumsida, denne låg tidligere på hovedsida slik at man såg med eit blikk der om det var komt nye innlegg. Men denne som er lagt ut nå duger, litt meire klikk og så mister vi kanskje nokon som ikkje klikker seg inn på forumet frå hovedsida for å sjekke...

Og eit V-9 forum trenger vi, med ein passande inndeling i forskjellige tema, ikkje for mange då blir det for mykje klikking/rot.
Man kan no sjå på det som har vøre tidligere og så sjå om man kan greie å få til eit forum med ein 5-7 underavdelinger...

Mvh
Ingmar 8)

Brukeravatar
André Reitan
Moderator
Innlegg: 363
Registrert: 15.12.2003 18:01
Sted: Kolbotn, Akershus

Re: Berre ein test, synspunkt på nye sider

Legg innav André Reitan » 09.02.2017 16:31

Har allerede opprettet et v9 forum, men ingen underforum enda. Så lenge v9 ikke er lansert så haster det jo ikke...

Forøvrig, under hurtigmenyen oppe til venstre så er det en lenke til "Nye innlegg". Men igjen, noe klikk, ser den.

Tenker at mobilvisningen av forumet er mye bedre nå også, men husker ikke hvordan det var før. For å trekke fram noe positivt med skiftet av server mener jeg.

Så også i går at på nedlastningasiden så liker det en henvisning til siste versjon av programmet så om jeg klarer å grave ned der så kanskje jeg kan få kopiert en kode til forden som fungerer...

Og en info om at nedlastningssiden med tidslinje er tilbake.
André Reitan


Gå tilbake til «Legacy 8.xx»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester