Nedlasting og betaling for Legacy 8.0

Alt vedr. Legacy 8.xx
ingeb
Innlegg: 7
Registrert: 23.01.2010 23:45
Sted: Bergen

Nedlasting og betaling for Legacy 8.0

Legg innav ingeb » 09.01.2016 14:04

Vet ikke hvor jeg egentlig skal henvende meg, så jeg prøver her.

Jeg har prøvd å laste ned Legacy 8.0 3 GANGER (hadde 7.5 fra før)!!! Men har ikke lykkes, eller har jeg det? Nå er jeg drittlei. Jeg blir ledet til betalingsinformasjon og når jeg trykker Place Order får jeg denne meldingen hver gang:

- The email address you've typed already has an account. Please type a different e-mail address or click here to go back and login.

Hva skjer? Jeg har lagt inn kredittkortinformasjon hele tre ganger. Er kortet belastet 3 ganger? Oppdateringsfilen er åpenbart nedlastet, men hvordan får jeg den aktivert? Meget dårlig informasjon om hvorledes dette skal skje.

En meget oppgitt
Ingeb :(
ingeb

Brukeravatar
Arne Remvik
Forumadministrator
Innlegg: 682
Registrert: 31.10.2003 23:59
Sted: Ålesund

Legg innav Arne Remvik » 09.01.2016 20:30

Du må henvende deg til Millennia vedr. problemer med nettbutikken. Ingen i Norge har tilgang til denne. Jeg vil tro at kortet ikke er belastet noen ganger, siden du har fått beskjed om at e-postadressen allerede er tilknyttet en konto.
Send e-post til Sales@LegacyFamilyTree.com og spør om det du lurer på.

Når kjøpet er gjennomført, får du en e-post fra Millennia med et kundenummer som du legger inn i programmet.
Mvh
Arne R
---------------
TNG slektsdatabase: http://remvik.com/slekt/tng/

Brukeravatar
Ingmar Seth
Innlegg: 589
Registrert: 01.12.2003 17:04
Sted: Søvik, Sunnmøre
Kontakt:

Re: Nedlasting og betaling for Legacy 8.0

Legg innav Ingmar Seth » 09.01.2016 23:39

ingeb skrev:Oppdateringsfilen er åpenbart nedlastet, men hvordan får jeg den aktivert? Meget dårlig informasjon om hvorledes dette skal skje.


Det finnst ingen oppdateringsfil frå 7.5 til 8.0, det du gjer er å laste ned heile installeringsfila herifrå:

http://www.legacynorsk.com/index.php?op ... %20bokmaal

Etter at denne er lasta ned så kjøyrer du setup fila og versjon 8 blir installert ved siden av 7.5 (Som framleis kan brukast)

Og når du får det nye lisensnummeret for V8 så legger du det inn forå opne opp DøLux funksjonane.

Mvh
Ingmar 8)


Gå tilbake til «Legacy 8.xx»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester