Låse opp deluxe

Alt vedr. Legacy 8.xx
kristvi
Innlegg: 2
Registrert: 01.11.2015 10:26

Låse opp deluxe

Legg innav kristvi » 30.04.2016 11:12

Jeg lastet ned Legacy 8 standard, men har nå kjøpt deluxe utgaven.. Jeg har mottatt en epost med kvittering og et kundenummer. Men når jeg legge inn kundenummeret i den standardutgaven jeg har, får jeg bare feilmelding - kundenummeret eksisterer ikke. Jeg trodde jeg kunne ta det i bruk umiddelbar. Er det bare fordi det er for tidlig, og at jeg må vente tålmodig ? Eller er det noe annet jeg må gjøre ?

Brukeravatar
Torgeir Abrahamsen
Innlegg: 1073
Registrert: 21.07.2006 10:04
Sted: Halden
Kontakt:

Legg innav Torgeir Abrahamsen » 30.04.2016 11:48

Hei.
Et kundenummer, eller skal jeg si registreringskode, er et nummer som kan se ut slik 8x-xxx-xxx-xx

Det vil du få tilsendt i egen e-post. Det går normalt innen 24 timer, men husk på tidsforskjellen mellom oss. Det er vel ingen som jobber på natten og i helgene i USA heller. :-)
God helg.
Mvh
Torgeir Abrahamsen
1777 Halden
Legacy Familytree Deluxe 9.0.0.282 Norsk +Win 10
Hjemmeside: https://slekt.tribalpages.com

Brukeravatar
Ingmar Seth
Innlegg: 572
Registrert: 01.12.2003 17:04
Sted: Søvik, Sunnmøre
Kontakt:

Legg innav Ingmar Seth » 30.04.2016 12:01

Vær sikker på at du legger kundenummeret akkurat slik som det er, med bindestreker og alt - Eventuelt kopiere det direkte frå E-Mailen du fekk.

Mvh
Ingmar 8)

kristvi
Innlegg: 2
Registrert: 01.11.2015 10:26

Legg innav kristvi » 30.04.2016 12:38

Tusen takk. Så fantastisk at det er et norsk brukerforum, og at jeg fikk svar så fort ! Da skjønner jeg. Det kundenummeret jeg har fått tilsendt, er altså ikke det kundenummeret som jeg låser opp med :wink:

Jeg beklager at jeg la inn emnet i feil tråd, det skulle vel kanskje vært lagt inn under 'installasjon'. Jeg kommer med flere spørsmål også.


Gå tilbake til «Legacy 8.xx»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester